Witamy na forum akademi klanu KatonGeki
Chunnin
Haruno Sakura jest jedyną dziewczyną w teamie 7. Większość swoich umiejętności nauczyła się od Tsunade-sama (czyli umiejętności leczenia i wielką siłę). Sakura ma swoje "drugie ja" dzięki któremu może wyzwalać się z genjutsu (było to pokazane w walce z ino w teście na chuunina). A oto jej umiejętności w grze:
1.Inner Sakura:
Jest to jak już wcześniej wspomniałem "drugie ja" Sakury. Dzięki tej umiejętności Sakura dostaje 25% słabsze obrażenia i jej KO Punch zadaje dwa razy więcej obrażeń, blok użyty na Sakurze trwa jedną rundę mniej. Trwa to przez pięć rund. Potrzebna chakra to dwie chakry random. Cooldown wynosi pięć.
2.KO Punch:
Jest to jedyny ofensywny skill Sakury w naruto-arena. Jest on słaby ponieważ zabiera 15hp (po włączeniu Inner Sakura 30hp), ale po otrzymaniu tego ataku przeciwnik nie może wykonać ruchu przez jedną rundę. Potrzeba na to jedną chakrę typu taijutsu. Cooldown'u niema.
3.Cure:
Jest to leczący "atak" przywraca on jednej naszej osobie 20hp. Chakra potrzebna na to: jeden ninjutsu. Cooldown wynosi zero.
4.Sakura Replacement Technique:
Typowa technika po użyciu której nasza postać nie dostaje obrażeń w danej rundzie. Chakra wymagana to random. Cooldown jest równe czterem.
To chyba wszystko o Sakurze. Pozdrawiam wszystkich.
pozwoliłem sobie wprowadzić poprawki, o których zapomniałeś Wiedzmak.
Ostatnio edytowany przez belialmistrz (2008-05-21 16:36:04)
Offline
niby 25 to mało ale za to połowa stunów na nią nie działa wiec jest super skuteczna w blokowaniu no i ma to jakieś tam odwzorowanie w mandze pamiętamy chunin exam z ino. no ale rzeczywiście jak grałem i zginęła mi przez to 25% to byłem mocno zdziwiony i zadziwiony.
Offline